تاریخ و ساعت در اینجا قرار می‌گیرد.

سیرجان ما در سوشال مدیا:

پاسخ رئیس اتحادیه صنف رایانه و لوازم‌التحریر سیرجان به گزارش رسانه “سیرجان ما” درباره خدمات کافی‌نت‌ها

 

با سلام خدمت اهالی رسانه “سیرجان ما” و همشهریان محترم

پیرو انتشار گزارشی در صفحه “سیرجان ما” در خصوص نارضایتی برخی شهروندان از قیمت خدمات ارائه‌شده در برخی کافی‌نت‌ها، نکاتی جهت اطلاع عموم ارائه می‌گردد:

با توجه به اینکه بخش زیادی از امور بانکی، اداری و دولتی به صورت اینترنتی انجام می‌شود، ارائه این خدمات نیازمند صرف وقت، تخصص و مسئولیت‌پذیری توسط اپراتورهای کافی‌نت است. طبیعتاً اعضای این صنف نیز مانند سایر صنوف، طبق نرخ‌نامه مصوب، هزینه خدمات را دریافت می‌کنند. این نرخ‌نامه در کافی‌نت‌های دارای مجوز، نصب و قابل مشاهده است. واحدهایی که فاقد نرخ‌نامه یا پروانه فعالیت هستند، در حال شناسایی و پیگیری قانونی هستند.

در مورد موضوع مطرح‌شده در گزارش، ظاهراً موضوع مربوط به دریافت خدماتی مانند رمز اینترنت بانک یا همراه بانک رسالت بوده که شامل چند مرحله مانند پرداخت هزینه، احراز هویت، ورود به سامانه و تغییر رمز می‌باشد. به همین دلیل، برخی مبالغ ممکن است به‌نظر بالا برسد، در حالی که فراتر از یک چاپ یا کپی ساده بوده و شامل مراحل فنی و حساس است.

از شهروندان گرامی درخواست می‌شود در صورت مشاهده تخلف از سوی واحدهای صنفی، موضوع را از طریق شماره 09132478474 با اتحادیه صنف رایانه و لوازم‌التحریر در میان بگذارند.

با تشکر
منصوره خواجونژاد
رئیس اتحادیه صنف رایانه و لوازم‌التحریر سیرجان

#سیرجانِ_ما #کافی_نت #اصناف_سیرجان #اخبارسیرجان #sirjan

۰
از ۵
۰ مشارکت کننده